Thursday, 28 March 2013

Keek melanda Malaysia!!

Akibat terlalu tidak sabar nak updated entry dan banyak sangat idea yang bermain di minda , aku redah je taip tak ada keyboard pun . Walaupun tak best , lautan api sanggup ku renangi . Ehh . Hahaha , jiwang pula . Hello semua blogger ? Mesti semua marah marah ni sebab lambat followback , entry berhabuk dan bersawang . Sorry sangat sangat . Hal ini langsung tidak disengajakan . Banyak sebenarnya nak updated tapi biarlah saya dahulukan ini dulu .

Keek melanda Malaysia? Tapi apa itu Keek ? Haa kalaj korang nak tahu Keek ni adalah satu aplikasi bervideo . Macam youtube tu . Tapi yang berbezanya masa dia je .Duratian dia just 36 saat . So tak boleh membebel lama lama lah ye . Hahaha. Sekarang ni Keek sangat sangat popular di Malaysia sebab artis artis dah mula berkeek dan buka akaun keek masing masing untuk menunjukkan kecomelan diaorang . Hihi .

Kalau korang nak tahu ,Keek ni dibawa oleh keluarga Kardashians . Biasalaa kan apa apa yang keluarga kardahsians ni buat mesti akan popular juga walaupun lambat . Buktinya dulu Instagram , sekarang Keek pula . Kalau korang selalu layan Keeping Up with Kardahshians mesti korang tahu . Hihi . Tak pun sekarang aku bagitahu jadi korang tahu la kan? Haha.

Aku mula mula kenal apa itu Keek masa aku tengok akaun Instagram Elfira Loy . Masa tu tak layan lagi sebab macam tak ramai je orang guna . Tapi aku dah download awal awal . Haha . Then , tak lama lepas tu kak Yana Samsudi  pun buat Keek juga . Aku apa lagi ,teruslah aktifkan diri dekat Keek ni . Semua YSF pun haruslah buat akaun masing masing . Tapi aku tak upload satu video pun. Maklumlah pemalu . Hihi .

Selepas itu , muncul lah taufan Keek apabila semua artis artis buka akaun masing masing dan of course laa peminat peminat mereka semua buat Keek juga sebab nak tengok aksi aksi kesayangan mereka dalam Keek . Jadi popular lah Keek di Malaysia seperti aplikasi lain macam Facebook,Twitter dan Instagram .

Dah tahu kan? Jadi siapa siapa yang belum buka boleh buka akaun Keek ni . Kalau nak , taknak tak apa . Hehe . Keek best sebab selain dapat tahu perkembangan artis malaysia tapi dapat juga tengok aksi comel dan kelakar mereka . Hikhik .

Antara artis yang ada Keek :

~Yana Samsudin
~ Shaheizy Sam
~ Lisa Surihani
~ Elfira Loy
~ Liyana Jasmay
~ Tiz Zaqyah
~ Emma Maembong
~ Mia Sara
~ Fara Fauzana
~ Jihan Raja Lawak
~ Siti Nurhaliza
~ Hairul Azreen
~ Shila Amzah
~ Hanez Suraya
~ Hanis Zalikha
~ Angah Raja Lawak
~ Along Raja Lawak
~ Neelofa
~ Fadzil Zahari
~ Zalif Sidek
~ Fezrul Khan

Itu je yang aku tahu . Hihi . Okay sampai sini saja ye . Apa apa tak faha boleh tanya . Jumpa lagi sayang sayang semua . Bye ! :*

P/S : Aku janji akan followback nanti sebab laptop tak ada sekarang . Sorry tau . Muahx! Sorry tiada gambar . Faham faham je lah , pakai tablet .

1 komen:

M Hakim Faiz said...

Salam, slamat malam .. follow

http://www.mhakimfaiz.my/2013/04/1st-giveaway-by-izzah-azmin.html